donderdag 20 november 2014

Investeer slechts € 6,00 en verdien bijna € 20.000,00 via Paypal

Geld verdienen met PayPal.
Het is simpel en snel geld verdienen.
Ik was ook sceptisch en heb wel 100 van deze soortgelijke berichten gelezen.
Ook ik dacht dat dit allemaal bull**** was.
Totdat ik dacht: voor die 6 zielige euro's val ik mij geen bult en kom ik misschien wel van al mijn schulden af. Wie niet waagt die niet wint, dus ik heb het geprobeerd en het werkt. Of je zoveel verdient als wordt beweerd, dat weet ik "nog" niet, ik ben nog maar 1 week bezig en heb nu € 200,- op mijn Paypal-account staan (dat is al 33 keer mijn inleg). Het is echt het proberen waard.

Verdien vanaf € 5.000,- tot € 10.000,- in slechts 4 - 7 weken met een minimale investering van € 6,00 door gebruik te maken van je heel erg simpele en veilige internet account van PayPal. (Paypal is een simpele en veilige manier om je betalingen via het internet te regelen). Je kan gratis een account aan maken op: www.paypal.nl (het is een Nederlandstalige website).

Belangrijk:
Dit is geen afpersing!
Het is niet onfatsoenlijk!
Het is niet illegaal!
Het werkt echt!

Als de aanwijzingen worden opgevolgd, zul je buitensporig hoge inkomsten ontvangen. Dit programma blijft succesvol door de eerlijkheid en integriteit van de deelnemers. Hou dit succes in stand door zorgvuldig de instructies op te volgen.

Dit is geen reclame voor Paypal. Paypal is gewoon een manier om veilig je betalingen via het internet te doen, met je eigen account en met je eigen password (net als bij de bank).

Als je besluit hieraan mee te doen en alle instructies goed opvolgt, zal je zien dat het geld op je Paypal-account binnenstroomt en je hoeft er haast niets voor te doen. Het enige wat je moet doen is een Paypal-account aanmaken (als je die nog niet mocht hebben), aan iedere persoon op de lijst € 1,00 overmaken, nummer 1 van de lijst halen en jezelf op nummer 6 zetten en dan deze brief/mailing naar zoveel mogelijk mensen sturen (bijv. posten op een forum, e-mail, brievenbus, op je Facebookpagina zetten of op je website zetten).

Het heeft mij maar 10 minuten gekost om me aan te melden bij Paypal en € 6,00 te investeren en daar heb ik nu al € 200,00 voor terug.

Meld je nu aan en begin gelijk met geld verdienen via je Paypal-account.

Nieuwsgierig dat ik was, heb ik het toch gedaan en alle stappen opgevolgd.

Ik dacht de Lotto, Staatsloterij of Postcodeloterij kost me meer geld, ik ben nu niet meer kwijt dan € 6,00, dat zijn maar 2 drankjes in de kroeg, toch??????

Wat voor mij echt de doorslag gaf om het te proberen, zijn de succesverhalen van een paar eerdere deelnemers. Deze kan je lezen onder aan deze brief.

Tips:
Lees het hele bericht goed door!
Als je het uitprint heb je de gegevens altijd bij de hand.
Volg de instructies en kijk hoe het geld binnen begint te stromen.
Het is heel simpel. Het is legaal. Iedereen kan het.
Je investering is slechts € 6,00 en verder kost het je helemaal niets.

Dit is je kans, begin vandaag nog met geld verdienen.

Rekenvoorbeeld:

(Ik doe het even met 5 aanmeldingen, dit is een laag aantal maar het rekent makkelijk).

Plaats 6
Jij krijgt 5 aanmeldingen: € 5,00 in jouw account.
5 mensen hebben jou nu op de 5e plaats staan.

Plaats 5
Deze 5 mensen krijgen ook 5 aanmeldingen: 5 x € 5,00 = € 25,00 bij jouw account.
25 mensen hebben jou nu op de 4e plaats staan.

Plaats 4
Deze 25 mensen krijgen ook 5 aanmeldingen: 25 x € 5,00 = € 125,00 bij jouw account.
125 mensen hebben jou nu op de 3e plaats staan.

Plaats 3
Deze 125 mensen krijgen ook 5 aanmeldingen: 125 x € 5,00 = € 625,00 bij jouw account.
625 mensen hebben jou nu op de 2e plaats staan.

Plaats 2
Deze 625 mensen krijgen ook 5 aanmeldingen: 625 x € 5,00 = € 3.125,00 bij jouw account.
3.125 mensen hebben jou nu op de 1e plaats staan.

Plaats 1
Deze 3.125 mensen krijgen ook 5 aanmeldingen: 3.125 x € 5,00 = € 15.625,00 bij jou account.

Dat is in totaal € 5,00 + € 25,00 + € 125,00 + € 625,00 + € 3.125,00 + € 15.625,00 = € 19.530,00.

Dit is dan nog maar voor 5 aanmeldingen per keer. Moet je nagaan als jij 20 aanmeldingen krijgt, en die 10 en die weer 15 enz. enz., wat je dan gaat verdienen.

Dus grijp deze kans, wacht nu niet langer meer en begin vandaag nog met geld verdienen.

Onthoud goed dat elke dag miljoenen mensen online gaan en deze berichten lezen. Net als dat jij dat nu ook doet.

Dit zijn de 4 eenvoudige stappen naar jouw succes.

Stap 1:
Maak een Paypal account aan op www.paypal.nl of login als u al een Paypal-account heeft. Let erop, dat je bij het aanmaken van je paypal account, je hetzelfde e-mail adres gebruikt als datgene dat je in de lijst hieronder zet, zodat de mensen geld naar jouw account kunnen overmaken.

Stap 2:
Als je dit gedaan hebt, maak je naar de 6 e-mailadressen die in de lijst hieronder staan € 1,00 over (deze moet je eerst overschrijven vanaf je eigen bankrekening of creditcard naar je Paypal-account).

Dit zijn de e-mailadressen waar je € 1,00 aan overmaakt via jou Paypal-account.

1. fasteuro@gmail.com
2. hayley2007@gmail.com
3. miranneke@gmail.com
4. karinbouman1@hotmail.com
5. nathalie_luijmes@live.nl (let op de _ tussen voor -en achternaam)
6. money-mistress@live.nl

Zet bij Onderwerp:
1,00 euro voor jou (zo weten de anderen waar van het is).

Stap 3:
Stuur nu naar de 6 e-mailadressen de boodschap:

Onderwerp: 1,00 euro voor jou.
Bericht: Ik heb me bij de club aangesloten.

Verwijder nu nummer 1 (in dit geval is dat fasteuro@gmail.com) van bovenstaande lijst en schuif de rest door naar boven (2 wordt 1; 3 wordt 2; 4 wordt 3; 5 wordt 4 en 6 wordt 5) en zet je eigen e-mailadres op plaats 6 in de lijst.

De lijst komt er dan zo uit te zien.

1. hayley2007@gmail.com
2. miranneke@gmail.com
3. karinbouman1@hotmail.com
4. nathalie_luijmes@live.nl (let op de _ tussen voor -en achternaam)
5. money-mistress@live.nl
6. jouw eigen e-mailadres

Let op: Zorg ervoor dat je geen schrijffout maakt in je e-mailadres en kijk uit dat je geen fout maakt in de nummering en dat je niemand vergeet.

Stap 4:
Verander dit bericht zodanig dat jij het weer kunt gebruiken om door te sturen, maar laat het zoveel mogelijk zoals het is.
Verstuur het artikel naar zoveel mogelijk vrienden, bekenden en forums etc. en onthoud, hoe meer mensen je bereikt, hoe groter de inkomsten! (Uiteraard NIET SPAMMEN).

Hoe post ik naar zo veel mogelijk mensen?

Stap 1
Kopieer deze hele brief in Kladblok en sla hem op. Zodoende kun je de tekst altijd kopiëren en plakken in e-mail en forums.

Stap 2
Haal het eerste email in de brief weg en plaats die van jou onderaan erbij.
Sla hem op.

Stap 3
Gebruik Netscape of Internet Explorer en Outlook Express en probeer forums, nieuwsgroepen, bulletinboards, discussiegroepen, Chatsites en online communistisch te vinden. Surf bijvoorbeeld naar Google.nl en zoek naar "verdien geld forum". Ga dan alle links af en probeer overal dit bericht te posten (binnen de geldende regels van de diverse diensten). Houd er rekening mee dat spammen strafbaar kan zijn (sowieso zwaar irritant). Of open Outlook Express en meldt je aan bij de nieuwsserver van je provider en upload dit bericht naar zoveel mogelijk nieuwsgroepen. Neem als onderwerp altijd de kop van dit bericht. Houd daarbij in gedachten, dat er wereldwijd nog steeds dagelijks enkele duizenden gebruikers bijkomen op het internet die deze artikelen lezen.

Zoals jij nu ook doet! Dus durf jij € 6,00 in te zetten om te kijken of het werkt? Je zult er geen spijt van krijgen.

Onthoudt het volgende:
Speel eerlijk, dan zal het zeker werken.
Voer alles uit zoals beschreven staat, en het werkt echt.
Zolang iedereen maar berichten blijft verzenden en je iedere e-mail € 1,00 toezendt met Paypal.

Ik wens je veel succes!


Succes verhalen

Cheddar schreef:
In de derde week had ik al meer dan € 10.000,00 en het wordt nog steeds meer. Sommige sturen het in Dollars, anderen in Euro’s.
Ik ben nu vier weken geleden begonnen en ik heb al meer dan € 42.000,00 en er komt nog steeds meer bij. Het werkt echt!


Diana schreef:
Ik dacht niet dat dit kon werken, maar ja, ik gebruikte Paypal om te verkopen op eBay, dus ik probeerde het maar gewoon.
Dus begon met de zes mailtjes van € 1,00 te sturen en kopieerde daarna de pagina en zette mezelf op de zesde plaats.
Ik mailde de tekst door naar m’n vrienden en de mensen die bij mij hadden gekocht via eBay.
Dit gaat zo verbazingwekkend snel!
Na 1 week had ik al meer dan € 400,00 in mijn account en in de tweede week was het al meer dan € 2.200,00
Er komt nog steeds fantastisch snel geld binnen en ik heb dan ook al bijna € 10.000,00 in mijn account!
Ik heb nog geen succesverhaal, maar dacht waarom zou ik het niet proberen voor die € 6,00. Ik zie wel wat het brengt.


Veel succes als je meedoet. En anders bedankt voor het lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen