maandag 11 mei 2015

Treinplasser J.T. (18) uit Ederveen meldt zich

De treinplasser die de afgelopen dagen voor veel commotie zorgde op de sociale media, plaste helemaal niet op een bankje van een trein. Hij spoot een met water gevuld flesje leeg.

Dat zegt treinplasser J.T. (18) uit Ederveen in gesprek met het Algemeen Dagblad: "We kwamen terug van Koningsdag in Arnhem. Ik had natuurlijk wel een biertje gedronken. We wilden een grap uithalen. Ik had een flesje Extran met zo'n tuitje gevuld met water en dat kneep ik leeg alsof ik stond te plassen. Hartstikke stom van me en dat had ik nooit mogen doen, want er moeten natuurlijk mensen kunnen zitten."

Geschrokken
J.T. zegt ontzettend te zijn geschrokken van alle felle reacties op Facebook en Twitter. Hij heeft noodgedwongen zijn eigen accounts op deze sites gewist. "Ik weet niet hoe het verder moet. Ik heb de politie al gebeld, maar er was nog geen aangifte."

De NS had al wel aangekondigd aangifte te zullen doen en houdt vast aan dat voornemen, ondanks dat de man niet echt geplast heeft: "Het is verder aan de politie om dat uit te zoeken. Wij zullen er alles aan doen om hem te weren."

Bron: De Telegraaf d.d. 11-05-2015

Zie ook: Wie kent deze asociale treinplasser?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten